۱۵ آذر ۱۳۹۹

عکس المعل حزب کارگر در پارلمان هلند به حکم اعدام احمد رضا جلالی!



عکس المعل حزب کارگر در پارلمان هلند به حکم اعدام احمد رضا جلالی!
سیاست گروگانگیری رژیم اسلامی باید محکوم شود!

به دنبال تماس احمدرضا جلالی با همسرش  و انتشار خبر انتقال وی به انفرادی برای اجرای حکم اعدام ، بار دیگر اقدامات زیادی از طرف همسرش، ویدا مهران نیا و  آمنه کاک باوه عضو پارلمان سوئد و فعالین برای آزادی زندانیان سیاسی و علیه اعدام، صورت گرفت.
در همین رابطه پریسا پوینده با خانم لیلیان پلومن ، سخنگوی امور خارجه حزب کارگر پارلمان هلند تماس گرفت و خواستار توجه فوری دولت هلند به وضعیت احمد رضا جلالی شد.  در جواب تماس پریسا پوینده ، خانم  لیلیان پلومن   اعلام کرد که این موضوع را کتبا با وزیر امور خارجه در میان خواهند گذاشت.
این  قدم موثر و بزرگی است تا دولت هلند را وادار به پاسخگوئی در رابطه با حکم اعدام و شرایط احمدرضا جلالی کند. لازم بذکر است کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی اقداماتی جهت جلب افکار عمومی و پوشش این خبر در تلویزیون و همچنین با برپائی طوفان تویتری در دستور خود قرار داده است.
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از تمام شما مردم شریف، انساندوست و آزادیخواه میخواهد از هر طریق و شکل ممکن به پیشبرد کارزار آزادی احمد رضا جلالی کمک کنید. 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۱۴ آذر ۱۳۹۹
۴ دسامبر ۲۰۲۰

سال ۱۳۶۰

 در آخرین روزهای گرم تیرماه سال ۱۳۶۰ بوده که صدای نوزادی که در قنداق سفید پیچیده شده بود سکوت سالن بیمارستان سینا را شکست و افرادی که در انت...