۲۷ آبان ۱۳۹۹

احضار ۱۳ شهروند منتقد ساکن اراک به دادسرای این شهرستان

احضار ۱۳ شهروند منتقد ساکن اراک به دادسرای این شهرستان

امروز سه شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹، سیزده تن از شهروندان ساکن اراک در پی شکایت علی‌اکبر کریمی، نماینده اراک در مجلس به مراجع قضائی احضار شدند. 
طی روزهای اخیر، با توجه به شکایت علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس ۲ تن از کارگران شرکت هپکو و نیروگاه برق اراک به همراه ۱۱ شهروند ساکن اراک در یک پرونده قضائی به جلسه بازپرسی و تفهیم اتهام در مجتمع شماره ۱ دادسرای عمومی و انقلاب اراک، احضار شدند. 
براساس ابلاغیه ارسالی از سوی شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اراک این ۱۳ شهروند باید در تاریخ ۲ آذر ماه ۱۳۹۹ در محل آن مرجع قضائی برای تفهیم اتهام « نشر اکاذیب در سامانه‌های یارانه ای » بازپرسی حاضر شوند. 
پرونده سازی بر علیه این ۱۳ شهروند منتقد در مراجع قضائی توسط علی اکبر کریمی، در حالی صورت گرفته که وی پیشتر مدعی شده بود نباید مشکلات حوزه کارگری و صنفی را با مسائل امنیتی تبدیل کرد اما خودش این بار ناقض گفته های گذشته اش شده و از این شهروندان منتقد به اتهام نشر اکاذیب در سامانه های رایانه ای شکایت کرده است. 
چندی پیش مطلبی انتقادی درمورد این نماینده مجلس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در نتیجه آن، علی اکبر کریمی، از رضا سیفوری، کارگر شرکت هپکو اراک و ساعد طاهری از نیروگاه برق این شهر و ۱۱ شهروند اراک شکایت کرد و بر همین اساس احضاریه‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک برای این افراد ارسال شده است.

سال ۱۳۶۰

 در آخرین روزهای گرم تیرماه سال ۱۳۶۰ بوده که صدای نوزادی که در قنداق سفید پیچیده شده بود سکوت سالن بیمارستان سینا را شکست و افرادی که در انت...